O nas

Społeczność Psychogra to zespół programistów, informatyków, twórców gier, psychologów, pedagogów i terapeutów.

Jesteśmy zainteresowani wpływem technologii, gier i programów komputerowych na rozwój psychologiczno – poznawczy. Chcemy tworzyć gry komputerowe i aplikacje, które będą odpowiednie do potrzeb osób z deficytami. Nasz projekt jest w początkowej fazie, na razie budujemy wielospecjalistyczny zespół organizując Game Jamy.

Tworzymy aplikację, z którą będą pracowali terapeuci rozwijając teorię umysłu u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, czyli uczyć ich czytania stanów emocjonalnych i intencji innych osób. Obecnie tworzymy oprogramowanie i gry dla dzieci z autyzmem, jednak w przyszłości chcemy zająć się także potrzebami innych osób, myślimy o dzieciach z ADHD, osobach starszych, nastolatkach z zaburzeniami lękowymi.

Staramy się także nawiązać współpracę ze środowiskiem akademickim żeby uczestniczyć w badaniach wpływu technologii na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny. Chcemy pokazać, że gry komputerowe nie muszą być szkodliwe, a technologia może zostać sprzymierzeńcem terapeutów i rodziców dzieci z deficytami.

Jesteśmy grupą znajomych, pracujemy w branżach związanych z technologią oraz psychologią. Prywatnie lubimy grać w gry komputerowe i planszowe. Postanowiliśmy połączyć nasze doświadczenia zawodowe i zainteresowania, żeby zorganizować wydarzenie, gdzie będzie można nawiązać nowe znajomości, spędzić czas dając upust swojej kreatywności i stworzyć dzieło, które będzie potem używane i rozwijane. Mamy nadzieję, że wydarzenie Game Jam „Gra o Słoń” pozwoli zbudować społeczność osób zainteresowanych tworzeniem gier i aplikacji użytecznych w działaniach z zakresu psychologii, terapii i rozwoju osobistego oraz wpływem gier komputerowych i Internetu na nasze życie.

Konrad Korzec

Inżynier oprogramowania. Zajmuje się modernizacją małych i średnich przedsiębiorstw oraz wdrażaniem nowych rozwiązań technologicznych poprzez www.modernizacjafirm.pl. Zainteresowany wpływem gier komputerowych na psychikę i użytecznością technologii w życiu codziennym. Lubi improwizacje teatralne, squasha oraz gry komputerowe.

Martyna Cygoń

Psycholożka i psychoterapeutka. Założycielka Pracowni Terapii i Rozwoju www.pracowniaterapii.com.pl. Prowadzi psychoterapię dorosłych, dzieci i młodzieży, warsztaty dla rodziców i rozwojowe. W placówkach oświatowych prowadzi terapię psychologiczną dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W wolnych chwilach spędza czas z ludźmi, oddaje się improwizacjom kontaktowym, czyta książki i gra w Wiedźmina.

Katarzyna Puczyńska-Kryk

Psycholog, psychoterapeutka. Pracuje w Niepublicznej Poradni Zdrowia Psychicznego i prowadzi własną praktykę psychoterapeutyczną. Współpracuje z placówkami edukacyjnymi zajmując się terapią psychologiczną deficytów poznawczych dzieci z niepełnosprawnością w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W wolnym czasie lubi grać w planszówki i spędzać czas wśród przyrody.

Agata Stokłosa

Psycholożka, terapeutka dzieci z deficytami poznawczymi. Pracuje w Niepublicznym Przedszkolu i Szkole Integracyjnej Mokronosek. Zajmuje się terapią indywidualną dzieci z niepełnosprawnością i pracuje w grupie jakie nauczyciel wspomagający dzieci ze specjalnymi potrzebami oraz prowadzi zajęcia języka angielskiego. Lubi spędzać czas przy grach planszowych i jeździć na koncerty.

Krzysztof Tracz

Programista. Posiada wieloletnie doświadcznie w tworzeniu gier komputerowych o różnej skali, przy użyciu różnego rodzaju technologii. Zainteresowany przekraczaniem możliwości oferowanych przez medium gier. Obecnie w firmie Magic VR zajmuje się tworzeniem interaktywnych wieloosobowych doświadczeń w wirtualnej rzeczywistości. W wolnych chwilach trenuje tenis, jeździ na deskorolce i gra w gry rytmiczne.