O nas

Jesteśmy zespołem studentów programistów i terapeutów, których połączył wspólny cel – udział w „Zwolnieni z teorii”. W ramach projektu stworzyliśmy grę dla dzieci z autyzmem. Aplikację adresujemy do osób, które mają problem z identyfikowaniem i prawidłowym odczytywaniem emocji oraz sytuacji społecznych. Za jej cel postawiliśmy doskonalenie umiejętności potrzebnych do rozwijania teorii umysłu.

Interesujemy się i aktywnie badamy wpływ gier komputerowych na rozwój psychologiczno-poznawczy człowieka.

Przedstawimy skład naszej dziewięcioosobowej grupy.

Napisy końcowe

Marta Głowacka – studentka PWr

  • inicjatorka i organizatorka projektu Psychogra w ramach „Zwolnieni z teorii”,
  • grafika i animacja assetów do gry,
  • kontakt z radiem, telewizją, przedszkolami,
  • redaktorka fanpage’a Psychogry
  • twórca interface’u oraz ulotki informacyjnej.

Anna Nalewajko – graficzka

  • Wykonanie grafik postaci i scenek do gry
  • Nadzorowanie poprawności interface’u, poprawki
  • Grafiki promocyjne
  • Organizacja zdjęć do gry

Michał Macikowski – student PWr

  • programista gry – szeroko pojętego interface’u oraz leveli.

Bartłomiej Jarosz – student PWr

  • programista gry – szeroko pojętego interface’u oraz leveli,
  • organizacja sali.

Łukasz Rdzanek – game designer

  • design każdego z leveli,
  • pomoc techniczna,
  • twórca ulotki-instrukcji oraz ankiety,
  • kontakt z przedszkolami i wykładowcami.

Krzysztof Tracz – programista

  • wykonanie nagród w grze
  • nadzorowanie prac programistycznych
  • raport błędów tzw. bugów

Konrad Korzec – pomysłodawca gry dla dzieci z autyzmem

  • strona internetowa,
  • organizacja zdjęć emocji, które znajdziecie w grze Psychogra.

Martyna Cygoń – psycholożka

  • nadzorowanie poprawności merytorycznej gry,
  • użyczenie swojej twarzy w zdjęciach emocji, które znajdziecie w grze Psychogra,
  • kontakt z placówkami.

Agata Stokłosa – psycholożka

  • konsultacje merytoryczne,
  • kontakt z przedszkolami i stowarzyszeniami,
  • pomoc przy robieniu formularzy.

Podziękowania

Agnieszka Blok – psycholożka

  • dała nam pomysł na grę o teorii umysłu,
  • wspierała nas merytorycznie w fazie koncepcyjnej.

Poznajcie nas dokładniej!

Marta Głowacka

Studenka Informatyki. Dusza artystyczno-techniczna – osoba, która uwielbia tworzyć. Pod tym kryje się właśnie programowanie, uczestniczenie w game jamach/hackatonach (jako grafik, czasem jako programista), dziergania w mikrokontrolerach czy DIY. Delektuje się sztuką w różnej formie: projektowanie 3D, film, teatr, śpiew i taniec.
Na co dzień studiuje informatykę, a po godzinach prowadzi stronę mART, na której publikuje swoje rysunki.
Uwielbia wymyślić sobie jakiś projekt i konsekwentnie dążyć do jego wykonania. Gdy widzi w czymś cel, może siedzieć nad nim godzinami, nie czując upływu czasu. Gdyby miała się określić trzema słowami, wybrałaby: kreatywna, wszechstronna i ambitna.
 

 

Łukasz Rdzanek

Level Designer. Posiada wieloletnie doświadczenie w prototypowaniu, projektowaniu poziomów do gier komputerowych oraz UX Designie. Prężnie działa w branży game developmentu i pracuje nad wieloma, głośnymi tytułami m.in. „Gothic II: Dzieje Khorinis”. W wolnych chwilach zajmuje się pentestami, testami jakościowymi gier jako QA oraz zarządzaniem grupami społecznościowymi na Facebooku.

 

 

 

Michał Macikowski

Student Informatyki. Aspirujący programista gier. Aktywnie bierze udział w Game Jamach i inicjatywach projektowych z branży gamedev, oraz gromadzi doświadczenie w zakresie programowania w różnych środowiskach. Dąży do spełnienia swojego wieloletniego marzenia o pracy nad grą kategorii AAA pod skrzydłem jednego z liderów Polskiej branży gier komputerowych. W wolnym czasie gra z przyjaciółmi w Dungeons & Dragons i ogląda anime.