Jesteśmy zespołem studentów programistów i terapeutów, których połączył wspólny cel – udział w „Zwolnieni z teorii”. W ramach projektu stworzyliśmy grę dla dzieci z autyzmem. Aplikację adresujemy do osób, które mają problem z identyfikowaniem i prawidłowym odczytywaniem emocji oraz sytuacji społecznych. Za jej cel postawiliśmy doskonalenie umiejętności potrzebnych do rozwijania teorii umysłu.
Interesujemy się i aktywnie badamy wpływ gier komputerowych na rozwój psychologiczno-poznawczy człowieka.
Przedstawimy skład naszej dziewięcioosobowej grupy.
Napisy końcowe
Marta Głowacka – studentka PWr
- inicjatorka i organizatorka projektu Psychogra w ramach „Zwolnieni z teorii”,
- grafika i animacja assetów do gry,
- kontakt z radiem, telewizją, przedszkolami,
- redaktorka fanpage’a Psychogry
- twórca interface’u oraz ulotki informacyjnej.
Anna Nalewajko – graficzka
- Wykonanie grafik postaci i scenek do gry
- Nadzorowanie poprawności interface’u, poprawki
- Grafiki promocyjne
- Organizacja zdjęć do gry
Michał Macikowski – student PWr
- programista gry – szeroko pojętego interface’u oraz leveli.
Bartłomiej Jarosz – student PWr
- programista gry – szeroko pojętego interface’u oraz leveli,
- organizacja sali.
Łukasz Rdzanek – game designer
- design każdego z leveli,
- pomoc techniczna,
- twórca ulotki-instrukcji oraz ankiety,
- kontakt z przedszkolami i wykładowcami.
Krzysztof Tracz – programista
- wykonanie nagród w grze
- nadzorowanie prac programistycznych
- raport błędów tzw. bugów
Konrad Korzec – pomysłodawca gry dla dzieci z autyzmem
- strona internetowa,
- organizacja zdjęć emocji, które znajdziecie w grze Psychogra.
Martyna Cygoń – psycholożka
- nadzorowanie poprawności merytorycznej gry,
- użyczenie swojej twarzy w zdjęciach emocji, które znajdziecie w grze Psychogra,
- kontakt z placówkami.
Agata Stokłosa – psycholożka
- konsultacje merytoryczne,
- kontakt z przedszkolami i stowarzyszeniami,
- pomoc przy robieniu formularzy.
Podziękowania
Agnieszka Blok – psycholożka
- dała nam pomysł na grę o teorii umysłu,
- wspierała nas merytorycznie w fazie koncepcyjnej.
Poznajcie nas dokładniej!
Marta Głowacka
Studenka Informatyki. Dusza artystyczno-techniczna – osoba, która uwielbia tworzyć. Pod tym kryje się właśnie programowanie, uczestniczenie w game jamach/hackatonach (jako grafik, czasem jako programista), dziergania w mikrokontrolerach czy DIY. Delektuje się sztuką w różnej formie: projektowanie 3D, film, teatr, śpiew i taniec.
Na co dzień studiuje informatykę, a po godzinach prowadzi stronę mART, na której publikuje swoje rysunki.
Uwielbia wymyślić sobie jakiś projekt i konsekwentnie dążyć do jego wykonania. Gdy widzi w czymś cel, może siedzieć nad nim godzinami, nie czując upływu czasu. Gdyby miała się określić trzema słowami, wybrałaby: kreatywna, wszechstronna i ambitna.
Łukasz Rdzanek
Level Designer. Posiada wieloletnie doświadczenie w prototypowaniu, projektowaniu poziomów do gier komputerowych oraz UX Designie. Prężnie działa w branży game developmentu i pracuje nad wieloma, głośnymi tytułami m.in. „Gothic II: Dzieje Khorinis”. W wolnych chwilach zajmuje się pentestami, testami jakościowymi gier jako QA oraz zarządzaniem grupami społecznościowymi na Facebooku.
Michał Macikowski
Student Informatyki. Aspirujący programista gier. Aktywnie bierze udział w Game Jamach i inicjatywach projektowych z branży gamedev, oraz gromadzi doświadczenie w zakresie programowania w różnych środowiskach. Dąży do spełnienia swojego wieloletniego marzenia o pracy nad grą kategorii AAA pod skrzydłem jednego z liderów Polskiej branży gier komputerowych. W wolnym czasie gra z przyjaciółmi w Dungeons & Dragons i ogląda anime.